Medlemsservice

Ofta är det ideellt engagerade personer som svarar på frågor från medlemmar och andra som kontakar föreningen.
Detta innebär i vissa fall att det kan dröja innan den som kontaktar föreningen får svar.

Vi avlastar er och svarar på frågor som kommer in till föreningen.

Exempel på medlemsservice

Svara på frågor

Vi kan vara medlemmarnas första kontakt och svara på vanliga frågor om medlemskapet och föreningen.
Frågor som kräver djupare kunskap om föreningen vidarebefordrar vi till en av er utsedd person.

Medlemsregister

Vi hanterar medlemsansökningar, skickar ut avier samt registerar betalningar.

Utskick

VI hjälper till med utskick till medlemmarna, såväl elektroniska som fysiska.

Upplägg

  1. Ni kontaktar oss
    Då ni kontaktar oss så bokar vi in ett möte och går igenom vad ni vill få hjälp med.
     
  2. Offert
    Efter mötet tar vi fram ett förslag på upplägg och kostnad som ni får ta ställning till.
     
  3. Avtal
    Om ni godkänner upplägget och offerten så skriver vi ett avtal.
     
  4. Medlemsservicce
    Vi sköter er medlemsservice, och ni får månadsvisa rapporter om vad som utförts under månaden.

Betalning

Betalning sker månadsvis efter utfört arbete.
Dvs. arbete som utförs under februari faktureras i början av mars.